Έργο "Γέφυρα ΒΟΑΚ"

 

Οι νομικές δεσμεύσεις (υπογεγραμμένες συμβάσεις) του έργου είναι 91.721.577,86 € και περιλαμβάνει 17 υποέργα.

1. Τα σημαντικότερα υποέργα που έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί σε χρήση είναι :

1.1 Κατασκευή Α/Κ Παπαναστασίου και συνδετηρίων οδών με Π/Υ 6.589.155,59 €.

Σημαντικός Α/Κ για την έξοδο των κινουμένων από το Ηράκλειο από και προς Ρέθυμνο – Χανιά.

1.2 Κατασκευή τμήματος από Μάλλια έως όρια νομών Ηρακλείου / Λασιθίου με Π/Υ 12.731.385,65 €.

Πρόκειται για την παράκαμψη Μαλίων συν.μήκους 8,5 Km που παραδόθηκε το 2012. Η χρησιμότητα του είναι μεγάλης σπουδαιότητας καθώς οι κινούμενοι προς Ανατολική Κρήτη δεν διέρχονται πλέον μέσα από την τουριστική ζώνη των Μαλίων.

2. Τα σημαντικότερα υποέργα που εκτελούνται και ολοκληρώνονται μέχρι τέλος του 2015 είναι :

2.1 Ολοκλήρωση κατασκευής τμήματος ΝΕΟ, Αγ.Νικόλαος - Καλό Χωριό του ΒΟΑΚ με Π/Υ 38.839.401,88 €.

Το έργο αυτό είναι το σημαντικότερο του τρέχοντος προγράμματος έχει μήκος περί τα 10 Km, περιλαμβάνει 4 κοιλαδογέφυρες συν.μήκους 500 μ. περίπου , 1 σήραγγα 270 μ. περίπου και 2 κόμβους.

2.2 Ολοκλήρωση κατασκευής των υπολειπομένων εργασιών του τμήματος Αυχένος Αγκαθιάς - Χαμέζι και ολοκλήρωση στο τμήμα Χαμέζι – Σητεία με Π/Υ 8.274.738,64 €.

Πρόκειται για την ολοκλήρωση της κατασκευής της μεγαλύτερης κοιλαδογέφυρας στην Κρήτη μήκους 840 μ.

2.3 Κατασκευή Α/Κ Αμαρίου της παράκαμψης Ρεθύμνου του ΒΟΑΚ με Π/Υ 5.753.649,43 €.

Πρόκειται για τον σημαντικότερο Α/Κ της πόλης του Ρεθύμνου από και προς Ηράκλειο. Το έργο είχε σοβαρά προβλήματα καθυστερήσεων και προβλημάτων, αλλά το τελευταίο διάστημα έγινε υποκατάσταση του αναδόχου, και νέος ανάδοχος υποκατέστησε τον παλαιό , οπότε και το έργο εκτελείται με κανονικούς ρυθμούς. Το έργο είναι σε ποσοστό υλοποίησης περί το 60%, ενώ ο βασικός κόμβος αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλους 2014.

2.4 Ολοκλήρωση των υπολειπομένων εργασιών στο τμήμα Γαλατάς - Κολυμπάρι - Καστέλι (β' φαση) με Π/Υ 1.928.670,92 €.

( Υλοποίηση εναπομείναντος αντικειμένου από προηγούμενη έκπτωτη εργολαβία.)