Σημαντικό βήμα για τη διαχείριση και την εύρυθμη λειτουργία της Λιμνοδεξαμενής Ομαλού και του αρδευτικού…
Ενημέρωση για τον υβριδικό σταθμό Αμαρίου
Αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη του έργου του Υβριδικού Σταθμού Αμαρίου είχαν τα μέλη της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Χωροταξίας της Περιφέρειας Κρήτης κατά τη χθεσινή συνεδρίασή της.
Η παρουσίαση και ενημέρωση έγινε από τους επιστήμονες τόσο της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ που είναι ανάδοχος του έργου, όσο και του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ) διαχειριστή του Φράγματος Ποταμών Ρεθύμνης.
Περισσότερα στον σύνδεσμο:
http://www.cretalive.gr/crete/enhmerosh-gia-ton-ybridiko-stathmo-amarioy
