Σημαντικό βήμα για τη διαχείριση και την εύρυθμη λειτουργία της Λιμνοδεξαμενής Ομαλού και του αρδευτικού…
Τα φέσια καλά κρατούν στον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης – Ποιοι δήμοι χρωστάνε…
Σοβαρό οικονομικό πρόβλημα κινδυνεύει να αντιμετωπίσει ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης καθώς τα “φέσια” από τις ΔΕΥΑ της ανατολικής Κρήτης καλά κρατούν. Μάλιστα, υπάρχουν περιπτώσεις δημοτικών επιχειρήσεων που, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχουν να βάλουν χρήματα στο ταμείο του Οργανισμού από τον περασμένο Ιούλιο!
https://www.ekriti.gr/kriti/ta-fesia-kala-kratoyn-ston-organismo-anaptyxis-kritis-poioi-dimoi-hrostane
